loading...
آموزش ها
تبلیغات ویزه
        sms.mida-co.ir



       
       
M:A بازدید : 255 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)
  داشتن یک رمز عبور قدرتمند در فضای مجازی یکی از راهکارها برای حفاظت از اطلاعات شخصی و محرمانه محسوب می شود.

 اجزای یک رمز عبور قوی چیست؟
 باید به این نکته توجه داشته باشید که رمز عبور شما باید به اندازه کافی مشکل باشد تا یک برنامه کامپیوتری رمز شکن نتواند آن را هک کند.

 طولانی بودن رمز عبور یکی از فاکتورهایی است که احتمال اینکه یک کامپیوتر رمز شکن بتواند آن را حدس بزند کمتر باشد.

 حداقل 10 حرف را برای رمز عبور خود انتخاب   کنید.

از عبارت هایی مثل @ * ! برای انتخاب رمز عبور خود استفاده کنید.

 رمز عبورتان را خالی از هر گونه اطلاعات شخصی طراحی  کنید، پس از انتخاب کلمات و عباراتی که حاوی اطلاعات شخصی شما هستند مثل نام ، سال تولد، شماره شناسنامه، شماره تلفن و... خودداری کنید.

 از یک رمز عبور برای بیش از یک حساب استفاده نکنید
 رمز عبورتان را به طور دوره ای تعویض کنید حداقل هر سه ماه یک بار این کار را انجام دهید بسیاری از کافی نت ها امنیت ضعیفی دارند و در بسیاری از مواقع ممکن است که رمزهای عبور شما توسط نرم افزاری که روی آن کامپیوتر  نصب شده به سرقت رود بنابراین در زمان استفاده از کامپیوتری های عمومی باید بسیار مراقب حساب کاربری تان باشید.

و در آخر می توانید از نرم افزارهایی برای ساخت پسوردهای امن مثل نرم افزار
PASSWORD GENEATOR PRFESSIONALS.SA  استفاده کنید.
M:A بازدید : 179 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)
 گلمر بحری، عضو هیئت مدیره سازمان نظام صنفی تهران  از اعلام جوابیه رسمی و کتبی از سوی شرکت روسی کسپرسکی خبر داد.

 وی در ادامه افزود: جوابیه ای که از سوی این شرکت روسی اعلام شده به این شرح است: هیچ روالی در این رابطه تغییر نکرده است و ما همچنان بازار ایران را بازار بسیار مهمی می دانیم و هنوز بر همان ساختار نماینده گرایی قصد ادامه رابطه با شرکت های ایرانی را داریم.

 وی در تکمیل سخنان خود افزود: پیش از این هم نماینده ها از طریق توزیع کننده ها در دفاتر دبی آنتی ویروس خود را تهیه می کردند و این روال به همین صورت ادامه خواهد داشت و هیچ تغییری در این روال پیش نیامده است.

وی افزود: تنها دلیلی که اسامی شرکت ها از روی سایت ها برداشته شده، پایبندی به قوانینی است که به صورت جهانی در خصوص اعلام اسامي نمایندگان در ایران روی وب سایت جهانی شرکت کسپرسکی صورت گرفته است و فقط به خاطر اجبار برای اجرای قوانین این اتفاق افتاده است و همچنین کسپرسکی برای حل این مساله در حال طراحی و راه اندازی وب سایت شرکت کسپرسکی به زبان فارسی است
M:A بازدید : 199 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)
در حالی که ال جی می کوشد تا تصویر محصول جدیدش با نام اپتیموس جی 2 که در رده تلفن های همراه هوشمند اندرویدی قرار می گیرد لو نرود،اخیرا عکس این محصول در اینترنت منتشر شده است.البته هنوز نمی توان به طور قطع در خصوص ویژگی های این تلفن همراه اظهار نظر کرد.اما آنچه که پیداست نشان دهنده آن است که این محصول دارای نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی است.


البته شنیده شده که این محصول پنجمین مدل تلفن های همراه نکسوس می باشد.البته این خبر از سوی شرکت سازنده تایید نشده است.
M:A بازدید : 286 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)
علیرضا صالح مدیر ثبت دامنه های اینترنتی پژوهشگاه دانش های بنیادی با بیان اینکه تمامی کشورهای عربی از مرکز ثبت دامنه ایران کمک های لازم را دریافت کردند کارها و فعالیت های ایران در جامعه بین الملل شناخته شده و در زمینه استاندارد سازی جهانی نیز فعال بوده اما تخصیص و واگذاری دامنه فارسی به درازا کشیده است.

به گفته صالح ؛ایران پیشرفته ترین کشور منطقه در این حوزه است و در دنیا نیز بعد از چین، کره و ژاپن قرار دارد.

وی در خصوص ثبت دامنه های فارسی اذعان داشت: به دلیل خاصیتی که خط فارسی دارد و آن راست به چپ بودن آن است و به منظور جلوگیری از مشکلات بصری خواندن دامنه ها آنها را محدود کردیم که فقط دامنه های فارسی تحت پسوند دات ایران ثبت شوند.

مدیر ثبت دامنه های اینترنتی پژوهشگاه دانش های بنیادی با اشاره به اینکه از نظر فنی امکان ثبت دامنه فارسی با سایر پسوندها نیز وجود دارد خاطرنشان ساخت: تمامی خدماتی را که یک اسم دامنه می تواند داشته باشد در دامنه های فارسی خواهیم داشت.

وی همچنین در خصوص دامنه های کشوری و عمومی گفت: دامنه های عمومی مختص هیچ کشوری نبوده و هر شرکتی طی قرارداد با آیکن پس از تصویب می تواند اقدام به فروش دامنه نماید اما کشورها هر کدام در دنیا با یک کد دو حرفی که طبق استاندارد ISo-3166-2  به آنها اختصاص داده می شود شناخته شده و آیکن بر اساس همین دو حرف به آنها یک دامنه اختصاص می دهد که دامنه کشوری محسوب می شود./ع
تبلیغات

تعداد صفحات : 153

درباره ما
Profile Pic
سلام نیاز به همکار:از دوستانی که در برنامه نویسی یا وبلاگ نویسی سررشته دارند دعوت به همکاری در سایت آموزشها می شود لطفا با ما تماس بکیرید و شماره بگذارید.(در قسمت تماس با ما)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ازکدام بخش بیشتر خوشتان آمد
    خلاصه آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 610
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 379
  • باردید دیروز : 271
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 379
  • بازدید ماه : 6,515
  • بازدید سال : 59,080
  • بازدید کلی : 730,036
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    وضعیت آب و هوا

    پیچک

    ديكشنري آنلاين
    نرخ ارز