loading...
آموزش ها
تبلیغات ویزه
        sms.mida-co.ir



       
       
M:A بازدید : 221 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
در حالی که ال جی می کوشد تا تصویر محصول جدیدش با نام اپتیموس جی 2 که در رده تلفن های همراه هوشمند اندرویدی قرار می گیرد لو نرود،اخیرا عکس این محصول در اینترنت منتشر شده است.البته هنوز نمی توان به طور قطع در خصوص ویژگی های این تلفن همراه اظهار نظر کرد.اما آنچه که پیداست نشان دهنده آن است که این محصول دارای نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی است.


البته شنیده شده که این محصول پنجمین مدل تلفن های همراه نکسوس می باشد.البته این خبر از سوی شرکت سازنده تایید نشده است.
M:A بازدید : 242 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)
ببه نقل از  وب دا؛ كارشناس تغذيه مركز بهداشت استان يزد با بيان اين مطلب كه چربی اضافی ذخیره شده در بدن به ویژه چربی ناحیه شکمی می‌تواند باعث افزایش فشارخون شده و در نتیجه خطر بروز حمله قلبی و مغزی را افزایش دهد، اظهارداشت: افرادی که برای کنترل فشارخون تحت درمان دارویی هستند، می‌توانند با کاهش وزن میزان داروی مصرفی خود را کاهش دهند.

مهديه سادات حاجي ميرزاده تاكيد كرد: کاهــش وزن به تنهــایی یکی از موثر‌ترین درمان‌های غیردارویی برای مبتلایان به پرفشاری خون است.

اين كارشناس تغذيه با تاكيد بر انجام فعالیت بدنی منظم خاطرنشان كرد: انجام فعالیت بدنی منظم به شکل‌های مختلف براساس شرایط فیزیکی وسنی فرد اثر بسیار مثبتی در کاهش چربی خون، کاهش فشارخون، کاهش وزن و بهبود عملکرد سیستم قلب و عروق دارد.


M:A بازدید : 198 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)
شايد شما با انواع مختلفي از زخمها و خونريزيها برخورد كرده ايد. آيا توانسته ايداز آن خونريزي جلوگيري كنيد؟ اگر باز هم باچنين زخمهايي مواجه شديد، مي توانيد آنرا كنترل كنيد؟

اگر شدت خونريزي به حدي باشد كه فرصت اعلام به اورژانس ونيروهاي امدادي وجود نداشته باشد و يا در مكاني دور از اين امكانات باشيد، چه كسي جز  شما مي تواند به شخص مجروح كمك كند؟ اگر  يكي از نزديكترين كسانتان  مجروح شد و به دليل نبودن ويا دير رسيدن امدادگران، خون زيادي از او رفت و منجر به مرگ او شد، آيا خود را به خاطر اينكه نتوانسته ايد كمكي به او بكنيد، سرزنش نمي كنيد؟…  

  پس بياييد هر چه زودتر كمكهاي اوليه در خونريزيها را ياد بگيريم  

در اين بخش با انواع خونريزي، علل خونرريزي، اثرات خونرريزي در بدن و علائم و نشانه ها ي خونرريزي آشنا شده ودر نهايت كمكهاي اوليه درخونرريزيها را ياد مي گيريد.

  تعريف:
خونريزي يعني خارج شدن خون از درون عروق خوني كه در نتيجه ي جراحت و بريدگي اتفاق مي افتد.

****

اثرات خونريزي در بدن

M:A بازدید : 239 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)
احياي قلبي ريوي

احياي قلبي ريوي يك مانور حيات بخش است كه به كمك آن تنفس و گردش خون فرد مصدوم حفظ مي شود تا از نرسيدن موادغذايي و اكسيژن به مغز او و مرگ مغزي در فرد جلوگيري شود.اين مانور حياتي مي تواند بدون احتياج به هيچ وسيله اضافي نيز انجام گيرد و انجام صحيح و به موقع آن جان انسانهاي زيادي را از مرگ حتمي نجات بخشد .

آيا مي دانيد كه چه بسا فردي كه دچار ايست قلبي تنفسي شده است با انجام صحيح مانورهاي احيا قلبي تنفسي مي تواند از مرگ حتمي نجات پيدا كند.

در مواردي مثل ايست قلبي , غرق شدن , خفگي , مصرف زياده از حد مواد مخدر .و مشروبات الكلي , احياي قلبي ريوي مي تواند فرد را به زندگي بر گرداند.

جهت شروع احياي قلبي ريوي ابتدا بايد مطمئن شويد كه فرد مورد نظر شما به احياي قلبي ريوي نياز دارد بدين منظور:

او را صدا زده و به آرامي تكان مي دهيد .

به دقت به چهره فرد و حركات قفسه سينه او بنگريد . (( چهره كبود و زرد و لبهاي تيره رنگ      و كبود نشانگر نارسايي گردش خون فرد است )).

با ديدن اين علايم بي درنگ از كساني كه در محل حادثه حضور دارند بخواهيد تا با تلفن اورژانس 115 تماس بگيرند.

اگر مي خواهيد  احيا’ قلبي ريوي را انجام دهيد هرگز به بهانه تماس با اورژانس مصدوم را رها نكنيد .

امانبايد فرصت را از دست بدهيد .شما هم مي توانيد با احياي قلبي ريوي زندگي اين فرد را نجات دهيد پس مراحل احياي ريوي را آغاز كنيد.

هشدار

قبل از هرگونه اقدامي جهت انجام احياي قلبي تنفسي هر مصدوم اطمينان حاصل كنيد كه اين عمل سلامتي شما يا مصدوم را از نظر سرايت بيماريهايي چون ايدز و هپاتيت تهدي نمي كند .

براي انجام مراحل CPR مرحل زير را با دقت پيش مي گيريم .
تبلیغات

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
سلام نیاز به همکار:از دوستانی که در برنامه نویسی یا وبلاگ نویسی سررشته دارند دعوت به همکاری در سایت آموزشها می شود لطفا با ما تماس بکیرید و شماره بگذارید.(در قسمت تماس با ما)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ازکدام بخش بیشتر خوشتان آمد
    خلاصه آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 610
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 303
  • باردید دیروز : 271
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 303
  • بازدید ماه : 6,439
  • بازدید سال : 59,004
  • بازدید کلی : 729,960
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    وضعیت آب و هوا

    پیچک

    ديكشنري آنلاين
    نرخ ارز