loading...
آموزش ها
تبلیغات ویزه
        sms.mida-co.ir



       
       
M:A بازدید : 335 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

توجه:

تمام سعی این گروه ارائه روش هایی است که منافاتی با قوانین ایران و مسائل شرعی نداشته باشد ولی با توجه به این که سایت های معرفی شده امکان دارد هر لحظه توسط مدیران آن تغییر پیدا کند لازم است افرادی که از این سی دی استفاده می کنند به موارد زیر توجه نمایند

  1. از عضویت در سایت هایی که به نوعی به صهیونیسم ها و یاد افراد تبعه رژیم  اشغالگر قدس وابسته است  اکیدا خودداری نمایید

  2. از عضویت در سایت هایی که مسائل خلاف شرع را ترویج می نمایند جدا خودداری نمایید

  3. از عضویت در سایت هایی که از سیستم هرمی استفاده مینمایند و بر اساس قانون جدید ایران ممنوع می باشد پرهیز نمایید

  4. سایت هایی که برای عضویت یا ادامه کار از شما طلب پول می نمایند را دقیقا بررسی نمایید تا از اعتبار آنها اطمینان حاصل نمایید

مقدمه :

 

روشهاي مختلفي براي پول در آوردن در اينترنت وجود دارد که بعضي از آنها به تخصصهاي خاص و برخي ديگر به سرمايه و امکانات نياز دارد ولي روشهايي نيز وجود دارد که به تخصص و سرمايه و امکانات نياز ندارد ما در اينجا روشي را آموزش ميدهيم که براي به کار گيري آن فقط به يك دستگاه كامپيوتر که قابليت اتصال به اينترنت را داشته باشد نياز دارد و کاربراني که کار با ويندوز را بدانند ميتوانند از اين روش براي کسب درآمد استفاده نمايند.

کسب درآمد در اين روش نامحدود است و ميزان آن بستگي به ميزان تلاش و کوشش شما دارد و در صورتيکه شما روزي بين يك تا دو ساعت در اين راه تلاش نماييد ميتوانيد درآمدتان را به چند صد دلار در ماه برسانيد.

البته در اين کار نيز به مانند هر کار ديگر در همان روزهاي اول پولي دريافت نخواهيد کرد و براي دريافت اولين پول چند روز يا چند هفته بايد تلاش نماييد ولي يكي از مزيتهاي اين کار افزايش تصاعدي درآمد ميباشد که بعد از چند ماه کار کردن درآمد شما نيز چند برابر خواهد شد و به صدها هزار تومان خواهد رسيد.

يكي از مزيتهاي اين روش اين است كه هيچ پولي از كشور خارج نميشود بلكه هميشه پول به صورت ارز از خارج وارد كشور ميشود. اين پول از طرف شركتها و سايتهاي خارجي به حسابتان واريز ميشودو چون شما هيچ پولي را بابت سرمايه گذاري اوليه خرج نميكنيد, بنابراين احتمال برشكست شدن و بدهكار شدن شما در اين كار برابر صفر است.

 



تشريح کار :

همانطور که ميدانيد بازاريابي و تبليغات در دنيا تبديل به يك صنعت شده و يكي از پردرآمدترين شغلهاي دنيا شغل بازاريابي ميباشد کل کاري که  شما در اين روش بايد انجام دهيد نگاه کردن به تبليغات و همچنين معرفي اين کار به ديگران خواهد بود آيا کاري ساده تر از اين در دنيا سراغ داريد؟

 در اين روش به ازاي هر E mail   که براي شما ارسال ميشود پول به حسابتان واريز ميشود و به ازاي رفتن به سايتهاي پيشنهادي نيز  پول دريافت خواهيد کرد  و حتي با عضويت در برخي سايتها ميتوانيد صدها هزار تومان پول بگيريد و براي افزايش درآمد خود تنها کاري که بايد بكنيد اين است که دوستانتان را به عضوبت در ابن سابتها ترغيب نماييد و درآمدتان را چند برابر كنيد . به همين سادگي!!!  

ما در اينجا مقدمه اي از اصول و روشهاي تجارت الكترونيك (برگرفته از بارثاوا)را كه در سراسر دنيا افراد بسياري با استفاده از آن به درآمدهاي افسانه اي رسيده اند را آورده ايم. ولي براي عملي كردن تجارت الكترونيك شما نياز به دانستن اطلاعات بيشتري داريد كه در آينده اين اطلاعات به شما عرضه خواهد شد.

 


حال ادامه مطلب مورد بحث را پي ميگيريم:   

شما بايستي براي موفقيت در كارتان موارد امنيتي زير را رعايت نماييد. يكي از اين موارد نصب ويروس ياب و ويروس كش است كه باعث جلوگيري از نفوذ ويروس به كامپيوترتان ميشود. مورد ديگر مخفي نگه داشتن رمزها و پسوردهاي عضويتتان از ديد ديگران و نگهداري آنها در محل امن ميباشد. در ضمن شما ميبايست از پاك كردن كوكيهاي ويندوزتان و يا عوض كردن ويندوزتان بپرهيزيد.

 

·         وقت از شما - پول از آنها

·         فقط با کمي همت پولدار شويد

·         فقط وارد سايت شويد و ساعتي600 تومان بگيريد

·         به پرسش پاسخ دهيد و 2 دلار بگيريد (1600 تومان)

·         پولدار شدن به روش آسان

·         خريد كنيد و جايزه بگيريد

·         كليك كنيد و چند سنت بگيريد

·         عضو شويد شايد برنده خوش شانس 7000 دلاري شما باشيد

·         با کمک دوستانتان عضو گيري كنيد تا درآمدتان چند برابر شود

·         خودتان رئيس خودتان باشيد

·         هر چه زودتر به آرزوهايتان برسيد   




شروع آموزش

 

 مرحله اول : آموزش لغات تخصصي

گرچه ما كليه مراحل را به فارسي براي شما تشريح کرده ايم ولي دانستن بعضي لغات ضريب خطا را کاهش ميدهد لطفا بر روي لينك زير كليك نماييد.


مرحله دوم : آموزش پست الكترونيك E mail

 براي موفقيت بايد روش ارسال و دريافت پست الكترونيك را بدانيد و براي خود يك E mail  داشته باشيد لطفا بر روي لينك زير كليك نماييد.   شما ميتوانيد به يکي از سه طريق زير براي ايجاد پست الکترونيک اقدام کنيداگر در هر کدام از آنها دچار مشکل شديد مورد بعدي را اامتحان کنيد :

1 ) hotpop

2 ) noavar

3 ) yahoo

ما استفاده از hotpop را پيشنهاد ميکنيم.

اگر از hotpop استفاده ميکنيد بايستي حتما براي ارسال و دريافت ايميل از outlook express استفاده نماييد که در لينک زير آموزش آن داده شده است

اما براي استفاده از noavar , yahoo نيازي به outlook express نيست.



راي ثبت E mail   سايتهاي زيادي وجود دارد که هر کدام مزيتها و معايبي دارند که ما  سايت  www.hotpop.com    را توصيه ميكنيم لطفا بر روي لينك زير كليك نماييد.  

اگر با hotpop  مشکل داشتيد ميتوانيد از پست الکترونيک ديگري مانند Yahoo استفاده نماييد ضمنا پست الکترونيک نوآور www.noavar.com  به زبان فارسي امکانات خوبي را براي شما فراهم کرده است .




مرحله سوم : آموزش افتتاح حساب بانکي خارجي

سايتهايي که در آنها عضو ميشويد پولتان را به يك حساب بانکي ميريزند و يا توسط چک به آدرستان ارسال ميكنند که ارسال چک علاوه بر داشتن هزينه ارسال و اتلاف وقت در ارسال و نقد کردن آن  امکان مفقود شدن آن نيز وجود دارد بنابراين بهترين حالت واريز به حساب بانکي ميباشد بهترين بانکي که اکثر سايتهابا آن کار ميكنند و همچنين قابل دريافت در ايران نيز ميباشد بانک E Gold   ميباشد لطفا بر روي لينك زير كليك نماييد.





تبلیغات
درباره ما
Profile Pic
سلام نیاز به همکار:از دوستانی که در برنامه نویسی یا وبلاگ نویسی سررشته دارند دعوت به همکاری در سایت آموزشها می شود لطفا با ما تماس بکیرید و شماره بگذارید.(در قسمت تماس با ما)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ازکدام بخش بیشتر خوشتان آمد
    خلاصه آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 610
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 291
  • باردید دیروز : 271
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 291
  • بازدید ماه : 6,427
  • بازدید سال : 58,992
  • بازدید کلی : 729,948
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    وضعیت آب و هوا

    پیچک

    ديكشنري آنلاين
    نرخ ارز