loading...
آموزش ها
تبلیغات ویزه
        sms.mida-co.ir



       
       
M:A بازدید : 198 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

مواد لازم :
سیب زمینی پخته وخردشده=2 لیوان
هویج پخته وخردشده=1 لیوان
نخودفرنگی=2/1 لیوان
فلفل دلمه خرد شده=2/1 لیوان
خیارشورخرد شده=3/1 لیوان
ذرت پخته شده=3/1 لیوان
قارچ خرد شده=3/1 لیوان
سس مایونز=به مقدار لازم
ابلیمو=2 قاشق غذاخوری
نمک وفلفل واویشن وپودرسیر=کمی
کلم برگ=به مقدار لازم
طرز تهیه:
تمام مواد را با هم مخلوط میکنیم.برگهای کلم را ته ظرف می چینیم ومواد را روی ان میریزیم
M:A بازدید : 284 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

مواد لازم:
پاستا فرم دار کوچک =۵۰ گرم
کنسرو لوبیا= ۱ عدد
تره فرنگی = ۲ ساقه
ساقه کرفس= ۲ ساقه ترد
گوجه فرنگی = 4 عدد
عصاره مرغ= 1 عدد
آب = 1 لیتر
جعفری خورد شده =2 قاشق غدا خوری
نمک و فلفل سیاه و ادویه = به مقدار لازم
تهیه ؛
برای تهیه ی این غدا می توانیم از کنسرو لوبیا استفاده کنیم و یا خودمون لوبیا رو بپزیم. در صورت تمایل به پخت لوبیا می‌تونین از لوبیا چیتی و یا مخلوط لوبیا چیتی و سفید و قرمز به مقدار حدود ۳۰۰ گرم استفاده کنیم.

در حین آماده شدن لوبیا، سبزیجاتی که داریم رو به صورت نگینی ریز خورد می‌کنیم. گوجه فرنگی‌مون رو هم رنده می‌کنیم و به شکل پوره کنار می‌ذاریم. حالا تو یه قابلمه گود، پیاز و هویج و کرفس و تره‌فرنگی‌مون رو با کمی روغن مایع گیاهی تفت می‌دیم. بعد لوبیا پخته شده رو بهش اضافه می‌کنیم.

حالا پوره گوجه‌فرنگی رو به همراه نمک و فلفل و ادویه رو بقیه مواد می‌ریزیم. عصاره مرغ‌مون رو هم تو یه لیتر آب حل می‌کنیم و به قابلمه اضافه می کنیم و می‌ذاریم مواد با هم چند جوش بزنن. در آخرین مرحله، پاستامون رو می‌ریزیم و در قابلمه رو می‌ذاریم و هر از گاهی هم همش می‌زنیم تا حجم آب داخل قابلمه کم شه و غذامون هم جا بیفته. در آخر هم قبل از برداشتن غذا از روی گاز،‌جعفری خورد شدمونو اضافه می کنیم و بعد از چند تا هم اساسی، پاستای آماده شدمونو تو ظرف مخصوص می کشیم. اگه دوست داشتین می تونین این غذای لذیذ و جذاب رو با کمی روغن زیتون و پنیر پارمزان رنده شده سرو کنین.

نکته : اگه خواستین گوشت چرخ کرده به پاستا تون اضافه کنین، باید به جای عصاره مرغ از عصاره گوشت استفاده کنین که برای هر دو مورد من عصاره کنور رو معرفی می کنم که عطر و طعمش بی‌نظیره، فقط حواستون باشه که نمک کمتری تو غذا بزنین چون به اندازه کافی تو این عصاره نمک هست.

M:A بازدید : 224 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

مواد لازم:
قارچ خرد شده = یک پیمانه
کدو خرد شده =یک پیمانه <
کره یا مارگارین = 3 قاشق غذاخوری
آب= 3 قاشق غذاخوری
تخم‌ مرغ = 4 عدد
نمک = یک چهارم قاشق چای ‌خوری
طرز تهیه: * 2 قاشق غذاخوری کره را در تابه ‌ای ذوب کرده و قارچ‌ و کدو‌ها را درون آن تفت دهید تا نرم شوند. * قارچ و کدوها را از تابه خارج کرده و درون تابه مابقی کره را بریزید.

M:A بازدید : 184 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

توضیح: تورتیلا هم از نوع غذاهایی است که به آن تاپاس یا مزه می‌گویند (تاپاس: یک، دو، سه). معمولا این نوع غذاها را چند نوع آنرا با هم سرو می‌کنند. مثلا بعضی این نوع غذاها را به شراکت درست می‌کنند و در پارتی ها با هم تقسیم می‌کنند.
مواد لازم:
١ عدد فلفل دلمه ای قرمز
١ عدد فلفل دلمه ای سبز
٣ عدد سیب زمینی متوسط تقریبا ١٨٠ گرم
٥ عدد تخم مرغ
١ عدد پیاز
١ پر سیر
١ دسی لیتر خامه یا شیر
١ تا ٢ عدد تره فرنگی اگر ندارید به همون اندازه تره استفاده کنید
نمک و فلفل اگر دوست دارید یک فلفل هندی (چیلی)
روغن به اندازه نیاز
ظروف و وسایل لازم:
یک ظرف پیرکس مثل اونی که توی تصویر می‌بینید، یک ماهی تابه
طرزتهیه:
پوست سیب زمینی‌ها رو بکنید و آنها را به قطعات کوچک خورد کنید (مکعب‌های یک سانتیمتری). پیاز را هم به قطعات کوچک خورد کنید. فلفل دلمه‌ای ها و تره را هم خورد کنید. روغن توی کاهی تابه بریزید و همه مواد را بجز تخم مرغ و شیر را توی ماهی تابه با حرارت متوسط سرخ کنید. مواد را تقریبا باید ۲۰ تا ۲۵ دقیقه سرخ کنید تا سیب زمینی‌ها تقریبا پخته شوند. سیر را در آخر مراحل سرخ کردن خورد و به بقیه مواد اضافه کنید.

تخم مرغ ها را در یک ظرف بشکنید و شیر را به آن بیفزاید و با چنگال خوب بزنید تا مخلوط شود. اگر دوست داشتید می توانید کمی پنیر پیتزا هم رنده کنید داخل شیر.

پس از اینکه مواد سرخ شده کمی سرد شد، ظرف پیرکس را با مقداری کره چرب کنید و مخلوط شیر و تخم مرغ را داخل ظرف بریزید. حالا مخلفاتی را که سرخ کردید داخل ظرف بریزید و مواد را خوب در آن پخش کنید تا یک نواخت شود.

ظرف پیرکس را داخل فر که قبلا تا ۱۷۵ درجه گرم شده وسط فر قرار دهید و برای ۲۰ تا ۲۵ دقیقه بپزید. وقتی تورتیلا آماده است که تخم مرغ کاملا سفت و سطح آن طلایی رنگ شده است. تورتیلا باید شبیه به کیک بشود، چون بعد از خارج کردن از فر آنرا باید برش بدهید. قبل از برش دادن تورتیلا را بگذارید سرد شود و بعد برش بدهید در غیر این صورت قطعات آن خورد خواهد شد .

تبلیغات

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سلام نیاز به همکار:از دوستانی که در برنامه نویسی یا وبلاگ نویسی سررشته دارند دعوت به همکاری در سایت آموزشها می شود لطفا با ما تماس بکیرید و شماره بگذارید.(در قسمت تماس با ما)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ازکدام بخش بیشتر خوشتان آمد
    خلاصه آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 610
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 248
  • باردید دیروز : 271
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 248
  • بازدید ماه : 6,384
  • بازدید سال : 58,949
  • بازدید کلی : 729,905
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    وضعیت آب و هوا

    پیچک

    ديكشنري آنلاين
    نرخ ارز