loading...
آموزش ها
تبلیغات ویزه
        sms.mida-co.ir



       
       
M:A بازدید : 187 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)
راهنمای آرایش مو برای
 خانم های باردار
 

طبیعی زیبا شوید
در دوران بارداری به واسطه اضافه وزن و فعل و انفعالاتی که در بدن مادر باردار اتفاق می افتد شمایل صورت هم تغییر می کند. بعضی صورت ها به شدت گرد می شوند. برخی دیگر مربع و بعضی هم کاملا به شکل مستطیل درمی آیند. نگران این تغییرات نباشید. شما با یک کوپ ساده می توانید این معایب را بپوشانید و چهره خود را زیبا تر کنید. 

اگر صورت گرد شده :
بهتر است قد مو ها بلند باشد. حداقل تا روی شانه. مو ها در قسمت بالا و روی سر حجم بیشتری داشته باشد اما در قسمت های کناری سر حجم موی کم توصیه می شود. از چتری گذاشتن جدا خودداری کنید چون صورت را بیش از پیش گرد می کند.

اگر صورت مربع شده :
حجم موی سر در اطراف گوش ها باید زیاد باشد. از خرد کردن بیش از حد مو ها در صورت های مربع شکل پرهیز کنید. می توانید قد مو های تان را به دلخواه انتخاب کنید.

اگر صورت مثلثی شده :
بهتر است در قسمت بالا و روی سر مو های تان را خیلی کوتاه نکنید و اجازه بدهید مو بلند باشد. در اطراف شقیقه ها به مو هایتان حجم بدهید.

اگر صورت مستطیل شده :
بهتر است مو های تان
خیلی بلند نباشد. روی سر را حجم ندهید و بگذارید صاف و تخت باشد. فراموش نکنید کوتاهی مو در صورت های مستطیل شکل نباید کمتر از روی چانه و پشت گردن باشد.

اگر صورت لوزی شده :
در صورت های لوزی شکل موی چتری توصیه می شود. نگذارید مو هایتان از اطراف به جلو و روی گونه ها بریزد چون صورت را بیشتر لوزی می کند.
M:A بازدید : 208 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)
اگر مو بیش از حد در معرض نور خورشید، قرار بگیرد خشک و کدر می شود. این کدری را می توان با مالیدن مخلوطی از ۲ قاشق غذاخوری عسل و دو پیمانه آب ولرم به مو از بین برد. همه افراد به طور معمول روزانه ۲۰ تا ۱۰۰ تار موی...
با عسل موهای 
تان را تقویت و زیبا کنید - آکا
اگر مو بیش از حد در معرض نور خورشید، قرار بگیرد خشک و کدر می شود. این کدری را می توان با مالیدن مخلوطی از ۲ قاشق غذاخوری عسل و دو پیمانه آب ولرم به مو از بین برد.

همه افراد به طور معمول روزانه ۲۰ تا ۱۰۰ تار موی خود را از دست می دهند. اما ریزش مو بیش از این مقدار باعث کم مویی فرد می شود. علت ریزش مو متفاوت است از جمله نبود تعادل هورمونی، مراقبت نکردن از مو، سوءتغذیه، مصرف بعضی از داروها از جمله داروهای غنی از ویتامین A یا داروهایی که برای درمان بیماری های مختلف مانند نقرس، فشار خون، اختلال تیروئید و افسردگی تجویز می شود. اگر چه ریزش مو ناشی از موارد یاد شده را نمی توان کاملاً کنترل کرد اما با به کار بستن شیوه هایی، می توان آن را کاهش داد.
عسل خاصیت های فراوانی دارد که از جمله آن، پیشگیری از ریزش مو است.

چگونه عسل مانع از ریزش مو می شود؟
1 - بالا بودن میزان قند عسل، باعث حفظ آب و در نتیجه حفظ رطوبت مو می شود. این رطوبت باعث نرم ماندن پوست دور ناخن نیز می شود.

2 - عسل خاصیت ضدباکتریایی دارد که پوست سر را سالم نگه می دارد و شوره سر و در نتیجه ریزش مو را کاهش می دهد.

خواص عسل
1 - نرم کننده بسیار مناسبی است. قبل از حمام یک سهم عسل را با ۲ سهم روغن زیتون مخلوط کنید و نیم ساعت قبل از حمام به مو بمالید. میزان روغن را بر حسب نوع موی خشک یا چرب تنظیم کنید.

2 - اگر مو بیش از حد در معرض نور خورشید، قرار بگیرد خشک و کدر می شود. این کدری را می توان با مالیدن مخلوطی از ۲ قاشق غذاخوری عسل و دو پیمانه آب ولرم به مو از بین برد.

نکات مراقبتی هنگام استفاده از عسل برای تقویت مو
برای پیشگیری از عوارض جانبی مانند ایجاد چسبندگی لازم است به این نکات توجه کنید :

1 - از عسل به میزان بسیار کمی استفاده کنید.

2 - برای نرم کردن مو، عسل را با روغن مخلوط کنید.

3 - هرگز عسل را گرم نکنید.

درمان ساده و آسان برای مراقبت از مو
1 - یک قاشق مرباخوری پودر دارچین را با یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی و روغن زیتون به میزان کافی مخلوط کنید و روی پوست سر قرار داده و ماساژ دهید و پس از ۲۰ دقیقه بشویید. برای به دست آوردن نتیجه مطلوب، این کار را حداقل هفته ای ۳ بار تکرار کنید.

2 - مقداری عسل و روغن زیتون را به شامپوی ملایم اضافه و از آن استفاده کنید تا مو تمیز، براق و نرم شود.

3 - شب یک چهارم پیمانه آب پیاز را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و به پوست سر بمالید و روز بعد بشویید.

4 - زرده تخم مرغ را با مقدار خیلی کم عسل ( حدود یک قاشق غذاخوری ) مخلوط کنید و به پوست سر بمالید. پس از ۳۰ دقیقه سر خود را بشویید.

شیوه های دیگر برای مراقبت از مو
1 - اگر چه استفاده از عسل برای مراقبت از مو راهکار مناسبی است اما برای به دست آوردن نتیجه بهتر لازم است برنامه غذایی سالمی را اتخاذ کنید؛ به عنوان مثال، میوه های تازه، انواع سبزی، مغز، جوانه، شیر، غلات سبوس دار، سویا و ماهی را که مصرف آن نه تنها برای مو بلکه برای سلامت بدن نیز مفید است، در برنامه غذایی خود بگنجانید.

2 - برای رفع چربی مو و شوره سر، ۱۵ دقیقه قبل از حمام کردن روی موهای خود آب لیمو بمالید. همچنین ماساژ پوست سر با انگشت، باعث بهبود گردش خون و مانع از ریزش مو می شود.

3 - ۲ یا ۳بار در هفته، یک لیوان کوچک آب اسفناج میل کنید.

4 - مصرف آب زیاد نیز مانع از ریزش مو می شود.

M:A بازدید : 174 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)
  اغلب کسانی که موهای چرب دارند در مراقبت از موهای خود دچار مشکل می‌شوند. همچنین حالت دهی و آرایش دادن...

 

نکاتی در خصوص 
مراقبت از موهای چرب - آکا

اغلب کسانی که موهای چرب دارند در مراقبت از موهای خود دچار مشکل می‌شوند. همچنین حالت دهی و آرایش دادن موی چرب نیز برای دارندگان این موها سخت است. اگر شما هم با این مشکلات مواجه هستید، نکات کاربردی این مطلب می‌تواند شما را در مراقبت بهتر از موهای چرب‌تان کمک کند.

 

اغلب مردم به اشتباه علت اصلی چربی موها را به چربی پوست سر وابسته می‌دانند. این در حالی‌ست که قضیه دقیقاً برعکس است. علت اصلی، در اغلب افراد خشکی پوست سر است. پوست خشک، منجر به ترشح بیش از اندازه چربی از غدد و ریشه موها در زیر پوست شده و این چربی به موها منتقل می‌شود. در نتیجه می‌توان گفت رفع مشکل چربی موهای بسیاری از افراد، با تمرکز روی رفع خشکی پوست سر برطرف می‌شود.

 

این نکات را در مراقبت بهتر از موهای چرب در نظر بگیرید:

• از شامپوی ملایم برای شستشوی موها استفاده کنید. می‌توانید از شامپوهای مخصوص موهای چرب، شامپوی مخصوص پوست‌های خشک و حتی شامپو بچه برای شستشوی سر بهره ببرید.

• موهای چرب باید هر روز شسته شوند. اما باید دقت داشته باشید که شامپو نباید مدت زیادی روی سر بماند. شستشوی مرتب، چربی موها را می‌زداید، اما چنانچه غلظت شامپو و مدت زمانی که شامپو را روی سر نگه می‌دارید بیش از حد معمول باشد، منجر به خشکی بیشتر پوست شده و مشکل بیشتر و بیشتر می‌شود.

• همواره موهای چرب را با آب سرد یا ولرم شستشو دهید. شستشو با آب گرم یا داغ، منجر به ماندن مقداری کف در موها شده و مشکل چربی موها را تشدید می‌کند.

• چنانچه موهایی بسیار چرب دارید، بهتر است از نرم کننده استفاده نکنید. در صورت لزوم، نرم‌کننده را تنها برای انتهای موها استعمال نمایید.

• موهای چرب به اندازه کافی درخشان هستند؛ برای درخشندگی بیشتر از ژل یا اسپری‌هایی که به این منظور در بازار هستند، استفاده ننمایید.

• برای رفع چربی موهای بسیار چرب، یک فنجان سرکه را با چهار فنجان آب مخلوط کرده و از این محلول برای شستشوی موها استفاده کنید. در صورت استفاده از این روش، دقت کنید پوست سرتان تا حد ممکن آغشته به محلول سرکه نشود.

• از رنگ کردن مکرر موهای چرب پرهیز کنید. موهای رنگ خورده بر ترشح چربی بیشتر از غده‌های زیر پوست سر موثرند. بدین ترتیب چربی موها نیز بیشتر می‌شود.

• اگر موهای چرب دارید، پوست سر خود را مالش یا خراش ندهید. تحریک پوست سر می‌تواند منجر به ترشح چربی بیشتر شود.

• استفاده از آبلیمو می‌تواند اثری شبیه به محلول سرکه داشته باشد و از چربی موها بکاهد. ضمن اینکه آبلیمو برای پوست سر بسیار خوشایند تر از محلول سرکه است.

 

اگر خشکی پوست سر اصلی‌ترین دلیل چربی موها باشد، استفاده از شامپوهایی که حاوی روغن هایی مخصوص مانند Tea Tree Oil هستند، می‌تواند به کاهش خشکی پوست سر و در نتیجه کاهش میزان ترشح چربی از ریشه‌های مو کمک کند. با این حال، رژیم‌های غذایی نیز می‌توانند به این مساله کمک کنند. مصرف مواد غذایی سالم و نوشیدن مکرر مایعات، بر کاهش خشکی پوست موثر است. همچنین نوشیدن آب نه‌تنها برای رفع مشکل موهای چرب مفید است، بلکه به سلامت پوست شما نیز کمک می‌کند.

  

با رعایت و توصیه موارد ذکر شده، احتمالاً می‌توانید تا حدود زیادی به رفع مشکل موهای چرب در خود و یا دوستان‌تان کمک کنید. توجه کنید که نکات مذبور را باید برای چند هفته رعایت کنید تا نتیجه نهایی -که داشتن موهایی معمولی و خوشایند برای شماست،- حاصل شود.

M:A بازدید : 202 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)
لبهای نامساوی را نیز میتوان با کشیدن خطوط در جاهای لازم یکنواخت نمود. برای جلوگیری از مالیده شدن رژ لب بر روی دندانها میتوان از روش زیر استفاده کرد...

هماهنگ کردن و فرم دادن لبها با آرایش

1-هنگامی که لب پایین نازک است، خط لب را پایینتر از خط معمولی لب میکشیم و آن را با رژ لب پر میکنیم. همچنین کمی وازلین یا برق لب به وسط لب پایین بملید تا آن را برجسته تر جلوه دهد.

2 - وقتی لب بالا نازک است، خط لب بالا را بالاتر از خط معمولی لب میکشیم تا پهتر جلوه کند و با لب پایین تناسب داشته باشد.

 3 - هنگامی که لبهای پایین و بالا نازک هستند، اندازه لبها را در بالا و پایین با مداد لب زیاد میکنیم و داخل خط را با رژ لب پر میکنیم که لبها پرتر به نظر آیند.

4 - برای لبهای پر و بزرگ نباید رژ لب خیلی روشن و جلب نظر کننده استفاده کرد. رژ لب مات برای این لبها بهتر از رژ لب براق است.

5 - دهان و لبهای کوچک را میتوان با کشیدن خطوط در اطراف دهان بزرگتر نشان داد.

6 - در فرم دهانی که گوشه های افتاده دارد میتوان خط لب را رو به بالا کشید و فرم دهان را اصلاح کرد.

7 - لبهای نامساوی را نیز میتوان با کشیدن خطوط در جاهای لازم یکنواخت نمود. برای جلوگیری از مالیده شدن رژ لب بر روی دندانها میتوان از روش زیر استفاده کرد:انگشت اشاره خود را در دهانتان قرار دهید  و لبهایتان را ببندید. سپس انگشت خود را بیرون بکشید. به این ترتیب رنگ اضافه رژ لب از داخل لبهایتان پاک شده و از مالیده شدن آن به دندانهایتان جلوگیری میکند.
تبلیغات

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
سلام نیاز به همکار:از دوستانی که در برنامه نویسی یا وبلاگ نویسی سررشته دارند دعوت به همکاری در سایت آموزشها می شود لطفا با ما تماس بکیرید و شماره بگذارید.(در قسمت تماس با ما)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ازکدام بخش بیشتر خوشتان آمد
    خلاصه آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 610
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 278
  • باردید دیروز : 271
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 278
  • بازدید ماه : 6,414
  • بازدید سال : 58,979
  • بازدید کلی : 729,935
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    وضعیت آب و هوا

    پیچک

    ديكشنري آنلاين
    نرخ ارز