loading...
آموزش ها
تبلیغات ویزه
        sms.mida-co.ir



       
       
M:A بازدید : 248 دوشنبه 14 اسفند 1391 نظرات (0)

هیچ گاه سوژه ی خود را در مرکز کادر قرار ندهید ؛ این کار ف احساس سکون ایجاد خواهد کرد . هیچگاه خط افق خود را در وسط کادر قرار ندهید ؛ این کار یک حس بی تکلیفی و کشش منفی ایجاد خواهد کرد و ، هر کاری که می کنید فراموش نکنید که همیشه کادرتان را پر کنید – جلوتر بروید یا از لنزی با فاصله ی کانونی بلند تر استفاده کنید.

 

آیا قوائد را دوست ندارید؟ همان طور که پدر و مادرم تصدیق خواهند کرد، من همیشه قوائد را دوست داشته ام. نه از آن جهت که می توانسته ام از آن ها طبعیت کنم ، بلکه از این جهت که می دانستم مرزها کجاست. این طوری می توانستم به وضوح ببینم که دارم از مرزها عبور می کنم و از دانستن این که دارم آشکارا یک قائده را می شکنم ، لذت ببرم . خوشبختانه دوران سرکشی من چندان طولانی نشد.

 

همیشه در برابر خطوط راهنمایی استثناهایی وجود دارد . شما همیشه ملزم به طبعیت از قوائد نیستید این ها فقط پیشنهاد هستند. بعضی اوقات یک سوژه در وسط کادر بهتر به نظر می رسد . بعضی وقت ها یک خط افقی که مستقیما تصویر را نصف می کند خوب عمل می کند. این که همیشه به قوائد اعتماد نکنید اهمیت خاصی دارد ، در غیر این صورت وقتی دیدگاه شما با دیگران متفاوت است ، اعتماد به نفس کافی نخواهید داشت  .

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
درباره ما
Profile Pic
سلام نیاز به همکار:از دوستانی که در برنامه نویسی یا وبلاگ نویسی سررشته دارند دعوت به همکاری در سایت آموزشها می شود لطفا با ما تماس بکیرید و شماره بگذارید.(در قسمت تماس با ما)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ازکدام بخش بیشتر خوشتان آمد
    خلاصه آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 610
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 390
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 998
  • بازدید سال : 65,957
  • بازدید کلی : 736,913
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    وضعیت آب و هوا

    پیچک

    ديكشنري آنلاين
    نرخ ارز